کنجد مامان

نی نی دیگه

1395/10/23 15:06
نویسنده : مامانی
33 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،مهر گل مامان چند وقت بود که فک میکردم قرار ی دادش یا آجی برات بیاد رفتم آزمایش دادم ،نی نی بود اما همون شب که فهميدم نی نی دارم حالم بد شد و رفتم دکتر برا سنو نوشت گفت باردار نیستی اما من که آزمایش داده بودم باز دکتر آزمایش بتا نوشت برام آره فکنم نی نی در کار نیست حاملگی خارج رحم،بازم رفتم سنوحاملگی تو لوله راست بود خارج رحم دلم خیلی شکست الان بيمارستانم باز صب سنو دادم گفت باید عمل شی ولی دکتر قبلا گفته بود با آمپول درست میشه ،اما دکتر ظهر که اومد گفت با آمپول درست میشه ماهم منتظر کرم پروردگار عالميم راستی مهر سا خانم رو دیشب پیش خودم نگه داشتم بابای دیگه الان اومد بردن خوب بودی دوست دارم کنجدکم عروسکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد مامان می باشد